duminică, 26 septembrie 2010

Galleria Mall Buzau a implinit 2 anisori!!!

Duminica 26.09.2010 chiar daca vremea a incercat sa ne strice distractia la Galleria Mall Buzau toata lumea, de orice varsta s-a simtit bine la un maraton de concerte si diverse activitati...
Ziua a inceput cu Marian Ralea si deja celebra Abracadabra, alaturi de care am crescut cu totii. In special cei mici s-au alaturat actorului si pentru cateva momente au trait clipe de poveste de care isi vor aduce aminte mult timp...
Apoi au intrat in scena tinerii dansatori de la Alegretto care ne-au incantat cu programul lor. Tin sa ii felicit personal pentru daruiriea de care dau dovada la o varsta atat de frageda, pentru seriozitatea lor...
Seara cei de la Fly Project au dat drumul la distractie cu deja celebrele lor melodii care le auzim atat la radio cat si in cluburile locale...
In finalul zilei a intrat pe scena taraful din Clejani alaturi de Viorica si Ionita moment in care publicul a izbucnit in urale... Nu cred ca a fost persoana care sa nu fi avut tendinta de a incinge o hora pe acordurile lautarilor...

Am sa atasez si cateva imagini pentru cei care au ratat evenimentul si asa cum am promis am sa incerc in continuare sa va tin la curent cu tot ceea cea vad eu prin lentila aparatului meu si bineinteles sa va relatez si impresiile mele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu